9.06.2010

Gotta love prints

Stippen.. rozen.. Allemaal zo leuk! Net als mijn mooie nieuwe camera. Ik hou serieus van bol.com. 12 megapixels, 10x optische zoom.. Nice!
Allemaal erg leuk natuurlijk, maar het leven begin vanaf vandaag weer. Mijn eerste college begint vanmiddag en ik ben serieus wel een beetje zenuwachtig. Naast al het leren en het maken van opdrachten is het ook echt een hel om leuke mensen te vinden om mee om te gaan. En met mijn mensenkennis wordt dat echt een ramp. Ik ben namelijk zo'n persoon die iedereen leuk vind bij de eerste ontmoeting. Om er na een paar maanden achter te komen dat diegene helemaal niet zo leuk zijn als ze zich voordoen. Goed voornemen: minder naïef worden!
Panties: H&M
Right ring: Six
Left ring: Primark Manchester (thnx Lies!)
Dress: Primark
Panties: H&M
Boots: Ugg Nightfall
Camera: Kodak
 










Geen opmerkingen:

Een reactie posten