8.12.2010

Chillax..


Vakantie! Een week lang ben ik verlost van mijn baantje als 'agent', of gewoon callcenter medewerker. Agent klinkt alleen veel stoerder en komt geschoold over. Naar mijn ervaring hebben klanten ook liever iemand aan de telefoon met dit als functie omschrijving. Ondanks het precies dezelfde functie is en de kennis van de callcenter medewerker ook gelijk ligt aan die van de agent.
Anyhoo, ik hoef me een week lang niet druk te maken om het draadloos internet probleem van een totaal onbekend persoon omdat ik in
sauna - beautyfarm Midwolda zit. 
Ik ga nu dus hard relaxen! Het is 2 dagen, dus daar zit een overnachting bij in het bed and breakfast dat aan de sauna vastzit.
Ik kom hier ongeveer 2 keer in de maand en weet zo langzamerhand wel waar ik alles kan vinden. Ik was echter, tot vanmiddag, nog nooit in het voorhuis geweest. Jeez! Echt een plaatje. Ik dacht dat de sauna omgeving mooi was ingericht, maar dit kwam serieus rechtstreeks uit een lifestyle magazine (zie pics).
Hiermee kan ik met een gerust hart zeggen dat ik na deze 2 dagen de chill-modes niet meer uit kan zetten.

Peace out,

Maureen


Holiday! For one whole week I'm released from my job as a 'agent', or callcenter employee. Agent just sounds better and more educated. Also, custumors rather have help from some one wit a pretty job discription. Eventhough the two are exactly the same.  
Anyhoo! I won't have to worry about a total strangers wireless internet problem this week. So now I'm going to chill out at the spa for 2 days! 2 days, meaning I'm staying there in their bed & breakfast for the night. I visit this sauna about 2 times a month and it is just beautiful. But I've never seen the bed & breakfast.. Jeez! It's so pretty! I felt like I was in some kind of lifestyle magazine. With this I'm sure that after these two days I will be totally relaxed..

Peace out,

Maureen



Geen opmerkingen:

Een reactie posten